Projektas “Social Entrepreneurship Heroes”.
Kai išgirstame žodį „herojus‘‘, dažniausiai įsivaizduojame mūsų vaikystės didvyrius. Jie nugali didžiausią blogį, yra patys stipriausi, padeda sunkiau gyvenantiems žmonėms. Tačiau laikas bėga, mes užaugame, keičiaisi mūsų herojai.
Projektas ,,Social Entrepreneurship Heroes‘’ apjungia Lietuvos, Indijos, Ugandos, Kazakstano ir Argentinos organizacijas, kurių darbo sritis – socialinio verslumo skatinimas įvairiose pasaulio šalyse, suteikiantis galimybę dalintis verslumo žiniomis Europoje, Azijoje, Afrikoje bei Pietų Amerikoje. Projekto organizatoriai ir dalyviai mano, kad verslumas gali išspręsti dalį socialinių problemų, sukurti daugiau darbo vietų, bei suteikti naudą visai visuomenei.
Mūsų projekto herojai iš nesenai organizuotos ekspedicijos į Ugandą grįžo pilni įspūdžių ir ateities planų! Ekspedicijos metu, kartu su dalyviais iš Ugandos ir Argentinos, Lietuvos atstovai didžiausią dėmesį skyrė socialinio verslumo skatinimui Ugandoje, susipažino su ekonomine padėtimi bei nedarbingumo lygiu šalyje. Projekto dalyviai turėjo galimybę aplankyti nevyriausybinę organizaciją “Uganda Youth Skilss Training Organization“, kuri buvo įkurta siekiant suvienyti bendruomenę, pagerinti asmeninę bei ekonominę gerovę, padedant vieni kitiems. Gyventojai turi galimybę mokytis staliaus, siuvėjo, kirpėjo informacinių technologijų įgūdžių bei kitų profesijų.
Paskutinėmis projekto dienomis dalyviai aptarė UYSTO organizcijaos silpnąsias ir stipriąsias puses, aptarė vietinį verslą. Po diskusijos dalyviai bendradarbiavo tarptautinėse darbo grupėse – buvo siūlomos strategijos, kurios galėtų patenkinti UYSTO organizacijos poreikius ir padėtų labiau siekti geresnių rezultatų ekonomikos ir kitose srityse. Po ilgų diskusijų buvo nuspręsta, kad pats didžiausias šios bendruomenės privalumas ir yra pati bendruomenė. Ši unikali bedruomenė stengiasi plėtoti verslus, skatina jaunimo ir kitų amžiaus grupių darbingumą pačiais įvairiausiais būdais.
Galutinis ,,Social Entrepreneurship Heroes“ produktas – “Kyali Kyali“. Ši bendruomenė vienyja daugybę Ugandos socialinių organizacijų, padeda spręsti švietimo, nedarbo ir ŽIV problemas. Projekto dalyviai padeda platinti vietinių amatininkų gaminius, po to šios pajamos yra investuojamos į Ugandos bendruomenių augimą ir plėtrą. Prekės ženklo kūrėjai tiki bendruomenės galia, kurioje individualus indėlis yra pagrindinė galia siekiant geresnių rezultatų visuomenėje.
Projekto metu buvo sukurta bendruomenės verslumo skatinimo strategija. Indijos atstovai atliko socialinę ir ekonominę bendruomenės ir jos apylinkių analizę, kuri padėjo išskirti verslo sritis, į kurias reikia sutelkti daugiausia dėmesio. Argentinos atstovai sudarė planą, kaip panaudoti informacines technologijas informacijos platinimui apie ‘Social Entrepreneurship Heroes’ projektą ir UYSTO bendruomenę. Taip pat nutarta, kaip vyks ne tik tarptautinių, bet ir vietinių savanorių prisijungimas prie iniciatyvos. Lietuvos komanda buvo atsakinga už viso turinio, prekės ženklo skaitmeninius dizainus. Taip pat buvo sukurtas vaizdo įrašas, kuris bus publikuojamas visose socialiniuose tinkluose kaip sukurto prekės ženklo ir bendruomenės reklama.
Paulius ir Agnė su dar trijų žmonių komanda keliavo į Ugandą, kur dirbo su projeku „Social Enterpreneurship Heroes“. Šiame video Paulius ir Agnė atsako į „Turn On: Club“ narių klausimus.
Daugiau apie projektą skaityk čia: https:https://www.social-heroes.eu/
Daugiau informacijos apie „Turn On: Club“: https://activeyouth.lt/asociacijos-jaunimo-klubas/
Prisijunk „Turn On: Club“ : https://www.patreon.com/turnon