Pasitelkti netradiciniai mokymo metodai, skatinantys jaunimo užimtumą

jaunimo užimtumo skatinimas

Pasitelkti netradiciniai mokymo metodai, skatinantys jaunimo užimtumą

Pasitelkti netradiciniai mokymo metodai, skatinantys jaunimo užimtumą 1200 900 AY Institute

Įgyvendintas projektas Interreg, kurio tikslas skatinti jaunimo užimtumą Lietuvos–Lenkijos pasienio regione, gerinant jų profesinio darbo įgūdžius – tam buvo pasitelkti netradiciniai mokymo metodai. Projekto veiklomis buvo siekiama intensyvinti tarpkultūrinį dialogą ir stiprinti bendradarbiavimą, siekiant sukurti geriausią praktiką, skatinančią jaunų žmonių profesinių įgūdžių, atitinkančių darbo rinkos poreikius, ugdymą ir taip mažinti jaunimo nedarbą pasienio regione.

Verslumo skatinimo stovyklos

Išankstinis nusistatymas, kalbos barjeras ar nepritapimas – tai tik keletas sunkumų, su kuriais susiduria jaunimas, gyvenantis pasienio regione. Norint padėti greičiau įsilieti į darbo rinką, skatinti darbą komandose ir mažinti kitataučių vaikų patiriamus iššūkius, buvo surengtos 2 vasaros stovyklos jaunimui, kurių tikslas – skatinti verslumą ir asmeninius įgūdžius, taip pat mažinti jaunimo socialinę atskirtį, diskriminaciją pasienio regione. Jaunuoliai turėjo galimybę išmokti pagrindinių verslumo įgūdžių, tokių kaip kūrybinis mąstymas, komandinis darbas, emocinis intelektas, idėjų generavimas ir įgyvendinimas. Stovyklų metu, jaunimas susitiko su žmonėmis, dirbančiais įvairiose verslo srityse, pasisėmė iš jų įkvėpimo ir sužinojo verslo patirtis.

Informacinių technologijų mokymai

 Informacijų technologijų mokymų metu mokiniai buvo supažindinti su 3D technologijomis (skaitmeniniu modeliavimu ir 3D spausdinimu), „Solidworks“ – profesionalios programinės įrangos pagrindais, „micro:bit“ – mikrovaldiklių programavimu. Mokymai suplanuoti taip, kad tik dirbant komandiškai įmanoma sėkmingai atlikti užduotį, vaikai mokomi STEAM mokymo pagrindų, kur svarbiausia ne galutinis rezultatas, o mokymosi procesas. Mokiniai išmoko pagrindinių programavimo logikos principų, kurie yra visų programavimo kalbų pagrindas. Taip pat buvo skatinamas jų kritinis mąstymas bei gebėjimas rasti ryšius tarp inžinerinių reiškinių.

Gamtos mokslų mokymai

Jaunimas turėjo unikalią galimybę vienai dienai tapti mokslininkais – daugiau sužinoti apie biologijos mokslus, pamatyti mokslinę įrangą ir patys išbandyti eksperimentus su DNR. Vėliau jie dalyvavo interaktyviuose užsiėmimuose, kuriuose sužinojo kas yra iliuzijos, kaip jos susidaro ir kitus fizikinius reiškinius. Taip pat buvo vykdomos dirbtuvės, kurių metu pasakojama apie perdirbtus daiktus ir supažindinama su tvarumu ir geresniais pasirinkimais aplinkai ir klimatui.

Džiaugiamės užmegztais ryšiais su Šalčininkų rajono savivaldybe ir tikimės ir toliau taip sėkmingai bendradarbiauti ateityje, gerinant šviesaus ir potencialaus jaunimo ateities galimybes.

AY Institute

We're on a mission: to bring change within communities, organisations and policies by implementing innovative social initiatives.

All stories by : AY Institute

      Privacy Preferences

      When you visit our website, it may store information through your browser from specific services, usually in the form of cookies. Here you can change your Privacy preferences. It is worth noting that blocking some types of cookies may impact your experience on our website and the services we are able to offer.

      Click to enable/disable Google Analytics tracking code.
      Click to enable/disable Google Fonts.
      Click to enable/disable Google Maps.
      Click to enable/disable video embeds.
      Let us be frank, we use cookies 🍪 for site analytics and to display relevant ads. Define your Privacy Preferences and/or agree to our use of cookies.
      GET NEWS