Sausio 11 d. vakaras atskleidė, jog verslo pasaulis yra daug daugiau nei tik skaičiai ir strategijos. „Žvilgsnis į verslo pasaulį: verslo komunikaciją, DI įtaką ir laimę“ tapo galimybe išplėsti akiratį bei giliau pažinti verslo dinamiką, klausantis asmeninių istorijų bei prasmingų diskusijų.
Netobulumo grožis ir autentiškumo vertė
Neringa Rekašiūtė prakalbo apie klaidų grožį ir mokymosi iš jų svarbą. Ji pasidalino, kad tobulumo siekis – ne mūsų sąjungininkas. “Mokykis klysti,” sakė ji, “ir savo klaidas paversti ne savigailos, o savikūros varikliu.” Neringos žodžiai kviečia atmesti perfekcionizmą kaip gyvenimo šaltinį, kuris mus šaldo baimėje padaryti net menkiausią klaidą, ir pabrėžia drąsos svarbą bandyti, klysti ir augti.
Antonio Bechtle pranešime „The Power of Imperfection” pabrėžė autentiškumo ir unikalumo svarbą, atmetant klaidingą tikėjimą, kad duomenys gali pakeisti žmogiškąjį supratimą. Jis ragino vertinti asmeninį netobulumą kaip stiprybę, leidžiančią sukurti tikrą ryšį su kitais, ir atkreipė dėmesį, kad autentiškumas yra svarbesnis už paviršutinišką tobulumo siekimą socialiniuose tinkluose.
Dirbtinio intelekto poveikis verslui
Diskusijoje „Dirbtinis intelektas: verslo draugas ar priešas?“ buvo aptarti dirbtinio inteleto (DI) vaidmuo ir potencialas versle. Rokas Stankevičius ir Emilija Antanavičiūtė kalbėjo apie technologijų galimybes ir iššūkius, pabrėždami atsakingo ir kūrybiško jų naudojimo svarbą.
Rokas Stankevičius atskleidė, kad DI dar nėra kasdienis įrankis daugumai žmonių, tačiau jo potencialas ir įtaka versle yra neišsemiamas. “Sąlyginai jaunos auditorijos paklausus, kiek iš jų kasdien naudoja AI įrankius, teigiamai patvirtino tik kokie 20-25 proc.,” – stebėjosi Rokas, akcentuodamas, kad šiandien, kai įrankių įvairovė didžiulė, svarbu rasti būdą, kaip išmokti juos naudoti savo naudai.
Emilija Antanavičiūtė pasidalijo mintimis apie informacijos perteklių ir kaip jis veikia mūsų sugebėjimą priimti sprendimus. Ji aptarė „analizės paralyžių”, kuris atsiranda, kai susiduriame su per daug pasirinkimų. Emilijos žodžiai yra kvietimas ieškoti savo asmeninio tempo ir smalsumo lygio, neleisti sau pasimesti tarp begalės galimybių ir susitelkti į tai, kas iš tiesų svarbu ir prasminga.
„BusyBean“ verslo kelionė
Evelina Lekešiūtė, „BusyBean“ bendraįkūrėja, atvirai pasidalijo savo verslo kelione – nuo idėjos iki jos įgyvendinimo. Ji pasakojo, kodėl jų širdis plaka rūšinei kavai, akcentuodama šio pasirinkimo unikalumą ir meilę kokybei. Evelinos istorija – tai nuoširdus pasakojimas apie aistrą, kuri virto verslu, ir apie asmeninį ryšį su rūšine kava, kuris skleidžiasi kiekviename „BusyBean“ puodelyje.
Įkvėpimas augimui
Šis vakaras buvo ne tik galimybė išgirsti įkvepiančias istorijas ar pasidalinti profesionaliomis įžvalgomis, bet ir proga patirti, kaip bendraminčių bendruomenė gali įkvėpti pokyčiams, asmeniniam augimui ir naujų galimybių atradimui. Tai tapo platforma, kurioje susitiko įvairių sričių profesionalai, norintys dalintis, mokytis ir augti kartu, ieškant atsakymų į šiandienos verslo pasaulio iššūkius.
*Renginys yra dalis Europos Sąjungos finansuojamo projekto „Social Buzz“