„Aktyvus jaunimas“ lengvai suprantama kalba

„Aktyvus jaunimas“ yra asociacija.
Asociacija yra tokia organizacija, kuri siekia naudos visuomenei. 

Paveiksliukas vaizduojantis vienas kitam padedančius žmones

Su asociacija „Aktyvus jaunimas“ gali keliauti į projektus Europoje ir visame pasaulyje.

A picture showing a plane, luggage and a world map

Projektuose gali įgauti naujų žinių.
Taip pat projektuose gali susipažinti su naujais žmonėmis.

A picture showing books and studying

Kiekvienas projektas turi savo temą.  Geriausia važiuoti į tą projektą, kurio tema tau įdomi.
„Aktyvus jaunimas“ projektai yra nemokami.

Picture-showing-people-with-different-hobbies

Jei nori važiuoti į projektą, reikia padaryti du dalykus.
Pirma, reikia išsirinkti projektą, kuris tau patinka.
Projektų sąrašą rasi „Aktyvaus jaunimo“ kalendoriuje.

„Aktyvaus jaunimo“ kalendorių rasi paspaudus čia:
kalendorius

Illustration-showing-a-man-choosing-one-option-from-several

Išsirinkus projektą, užpildyk registracijos anketą.

Registracijos anketą rasi paspaudus čia:
registracijos forma.

Illustration showing a man, who is filling in a registration form online

Renginiai

„Aktyvus jaunimas“ organizuoja įvairius renginius Lietuvoje.
„Aktyvaus jaunimo“ renginiai yra nemokami.

Illustration showing people sitting and chatting

Visus renginius rasi „Aktyvaus jaunimo“ kalendoriuje.
„Aktyvaus jaunimo“ kalendorius yra internete.

„Aktyvaus jaunimo“ kalendorių rasi paspaudus čia:
kalendorius

Illustration showing a calendar

Projektai pabėgeliams ir migrantams

Projektas tai yra laikina veikla.
Kiekvienas projektas turi savo tikslą.

Iliustracija kurioje moteris stovi priešais laiptus vedančius į tikslą

„Migrant Talent Garden“ yra projektas.
„Migrant Talent Garden“ tikslas yra padėti jauniems migrantams ir pabėgeliams pradėti savo verslą.
Jauni migrantai ir pabėgeliai yra nuo 15 iki 30 metų amžiaus.

Daugiau informacijos apie „Migrant Talent Garden“
rasi paspaudus čia: interneto svetainė

Iliustracija rodanti aplink stalą susėdusią žmonių komandą, kurie siekia vieno tikslo

Accessible Information Material“ yra projektas.
„Accessible Information Material“ tikslas yra populiarinti lengvai suprantamą kalbą.
Lengvai suprantama kalba yra tokia kalba, kurią lengva skaityti ir suprasti.

Daugiau informacijos apie „Accessible Information Material“
rasi paspaudus čia: projekto interneto svetainė

A picture showing group of people together posing for a picture and smiling

Projektai žmonėms su negalia

Šiuo metu projektų nėra.

Šio teksto suprantamumą testavo ir patikrino Anas Rastmo ir Yossof Rastmo.

    Privacy Preferences

    When you visit our website, it may store information through your browser from specific services, usually in the form of cookies. Here you can change your Privacy preferences. It is worth noting that blocking some types of cookies may impact your experience on our website and the services we are able to offer.

    Click to enable/disable Google Analytics tracking code.
    Click to enable/disable Google Fonts.
    Click to enable/disable Google Maps.
    Click to enable/disable video embeds.
    Let us be frank, we use cookies 🍪 for site analytics and to display relevant ads. Define your Privacy Preferences and/or agree to our use of cookies.
    GET NEWS
    X