Kas yra
mindfulness?

Kas yra
mindfulness?

01

KEMBRIDŽO
UNIVERSITETO
APIBŪDINIMAS

Dėmesingo įsisąmoninimo praktika, tai savo kūno, minčių, jausmų suvokimas esamoje akimirkoje ir žinojimas, kaip joje pasiekti ramybės būseną

02

KUR TAI GALI BŪTI
NAUDOJAMA

Dėmesingas įsisąmoninimas gali būti naudojamas sušvelninti nerimo bei depresijos požymius

03

DĖMESINGO
ĮSISĄMONINIMO
TIPAI

Psichinė sveikta reikalauja fizinio, psichologinio bei socialinio sveikatingumo

04

DĖMESINGO
ĮSISĄMONINIMO
ĮTAKA

Tai turi tiesioginę įtaką, kaip žmogus galvoja, jaučiasi ir elgiasi kiekvienoje gyvenimo situacijoje

01

KEMBRIDŽO
UNIVERSITETO
APIBŪDINIMAS

Dėmesingo įsisąmoninimo praktika, tai savo kūno, minčių, jausmų suvokimas esamoje akimirkoje ir žinojimas, kaip joje pasiekti ramybės būseną

02

KUR TAI GALI BŪTI
NAUDOJAMA

Dėmesingas įsisąmoninimas gali būti naudojamas sušvelninti nerimo bei depresijos požymius

03

DĖMESINGO
ĮSISĄMONINIMO
TIPAI

Psichinė sveikta reikalauja fizinio, psichologinio bei socialinio sveikatingumo

04

DĖMESINGO
ĮSISĄMONINIMO
ĮTAKA

Tai turi tiesioginę įtaką, kaip žmogus galvoja, jaučiasi ir elgiasi kiekvienoje gyvenimo situacijoje

Nauda

Trumpai pasakius sąmoningumas reiškia gyvenimą dabartinėje akimirkoje
01
Sustiprina fizinę
sveikatą ir pagerina
miego kokybę
02
Leidžia atsikratyti
neigiamų minčių
03
Sumažina streso
bei nerimo lygį
04
Aukštesnis
emocinio intelekto
lygis
05
Pagerina psichologinę
sveikatos būseną
06
Pagerina atmintį,
kūrybiškumą bei
susikaupimą

Nauda

Trumpai pasakius sąmoningumas reiškia gyvenimą dabartinėje akimirkoje
01
Sustiprina fizinę
sveikatą ir pagerina
miego kokybę
02
Leidžia atsikratyti
neigiamų minčių
03
Sumažina streso
bei nerimo lygį
04
Aukštesnis
emocinio intelekto
lygis
05
Pagerina psichologinę
sveikatos būseną
06
Pagerina atmintį,
kūrybiškumą bei
susikaupimą

Q&A

      • Sukoncentruok savo dėmesį į ėjimą
      • Pajusk kiekvieną dedamą žingsnį grindiniu
      • Ä®siklausyk ir stebėk, kas vyksta aplinkui
      • Pastebėk vaizdus, iÅ¡girsk garsus, užuosk kvapus ir pajusk pasaulį žengdamas
      • Sėdėkite arba gulėkite patogioje padėtyje
      • Vieną ranką padėkite ant pilvo tiesiai po Å¡onkauliais, o kitą – ant krÅ«tinės
      • Giliai įkvėpkite per nosį ir leiskite pilvui iÅ¡stumti ranką. JÅ«sų krÅ«tinė neturėtų judėti
      • IÅ¡kvėpkite per sučiauptas lÅ«pas, tarsi Å¡vilptumėte. Pajuskite, kaip ranka ant pilvo įeina, ir naudokite ją, kad iÅ¡stumtumėte visą orą
      • Taip kvėpuokite 3–10 kartų. Neskubėkite su kiekvienu įkvėpimu
      • Atkreipkite dėmesį, kaip jaučiatės pratimo pabaigoje
      • Stovėdami ar sėdėdami Å¡iek tiek atitraukite alkÅ«nes atgal, kad krÅ«tinė iÅ¡siplėstų
      • Giliai įkvėpkite per nosį
      • Sulaikykite kvėpavimą, kad suskaičiuotumėte iki 5
      • Lėtai atleiskite kvėpavimą iÅ¡kvėpdami per nosį

Q&A

      • Sukoncentruok savo dėmesį į ėjimą
      • Pajusk kiekvieną dedamą žingsnį grindiniu
      • Ä®siklausyk ir stebėk, kas vyksta aplinkui
      • Pastebėk vaizdus, iÅ¡girsk garsus, užuosk kvapus ir pajusk pasaulį žengdamas
      • Sėdėkite arba gulėkite patogioje padėtyje
      • Vieną ranką padėkite ant pilvo tiesiai po Å¡onkauliais, o kitą – ant krÅ«tinės
      • Giliai įkvėpkite per nosį ir leiskite pilvui iÅ¡stumti ranką. JÅ«sų krÅ«tinė neturėtų judėti
      • IÅ¡kvėpkite per sučiauptas lÅ«pas, tarsi Å¡vilptumėte. Pajuskite, kaip ranka ant pilvo įeina, ir naudokite ją, kad iÅ¡stumtumėte visą orą
      • Taip kvėpuokite 3–10 kartų. Neskubėkite su kiekvienu įkvėpimu
      • Atkreipkite dėmesį, kaip jaučiatės pratimo pabaigoje
      • Stovėdami ar sėdėdami Å¡iek tiek atitraukite alkÅ«nes atgal, kad krÅ«tinė iÅ¡siplėstų
      • Giliai įkvėpkite per nosį
      • Sulaikykite kvėpavimą, kad suskaičiuotumėte iki 5
      • Lėtai atleiskite kvėpavimą iÅ¡kvėpdami per nosį

„Mind full, or Mindful?” projektas yra remiamas Europos Solidarumo Korpuso programos Europos Sąjungoje ir įgyvendinamas kartu su „Aktyvaus Jaunimo” asociacija.

„Mind full, or Mindful?” projektas yra remiamas Europos Solidarumo Korpuso programos Europos Sąjungoje ir įgyvendinamas kartu su „Aktyvaus Jaunimo” asociacija.

    Privacy Preferences

    When you visit our website, it may store information through your browser from specific services, usually in the form of cookies. Here you can change your Privacy preferences. It is worth noting that blocking some types of cookies may impact your experience on our website and the services we are able to offer.

    Click to enable/disable Google Analytics tracking code.
    Click to enable/disable Google Fonts.
    Click to enable/disable Google Maps.
    Click to enable/disable video embeds.
    Let us be frank, we use cookies 🍪 for site analytics and to display relevant ads. Define your Privacy Preferences and/or agree to our use of cookies.
    GET NEWS